مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 15:162020-02-11سياسي

22 بهمن امسال رنگ خونخواهی از آمریکا داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ محمد رحمانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تبدیل به سنگ محک دشمنان بالفطره نظام شده است تا به واسطه ارزیابی از این سنگ محک رفتارهای خود را به منصه عمل برساند که آیا تحریم ها و اقدامات شنیع ترور کارساز بوده یا نه ولیکن طبق روال سال های گذشته این سنگ محک تنها بر پیشانی آمریکا فرود آمد.

وی گفت: با پشت سرگذاشتن چهل و یکمین بهار انقلاب و با نگاه مقتدرانه به پیرامون خود در عرصه های مقیاسی، عملکردی و به ویژه پیشرفتی در جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به غرب ثابت شد ملّت انقلابی ایران در مقابله با هیچ یک از دشمنیهای غرب و استعمار پا پس نکشیده است.

بار دیگر دشمن ناکام ماند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: حضور مردم بار دیگر دشمن را ناکام گذاشت و باردیگر حقانیت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بر همگان ثابت شد؛ راهپیمایی 22 بهمن در طول این 41 سال هر سال به مراتب پررنگ تر و استوارتر برای ناامید کردن غرب برگزار شده است.

22 بهمن امسال رنگ خونخواهی از آمریکا داشت وی تصریح کرد: 22 بهمن ماه امسال رنگ و بوی شهادت طلبی و خونخواهی تازه از آمریکا به خود داشت، در 22 بهمن امسال یک جنایت عیان و بارز به جنایت های شیطان بزرگ اضافه شده بود و صدای انقلاب را در اعلام انزجار از این شیطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن امسال رنگ خونخواهی از آمریکا داشت

22 بهمن امسال رنگ خونخواهی از آمریکا داشت