مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 18:052020-02-11فناوري

قطع 60 درصد سایت های مخابراتی گیلان به دلیل قطع برق


فرزاد توکلی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در ارتباطات زیرساختی استان یعنی ارتباطات بین استانی و بین الملل مشکلی نداریم، افزود : بر اساس تکنولوژی، زمان برق دهی هر سایت (2g، 3g، 4g)با استفاده از باطری پشتیبان متفاوت است اما بطور متوسط چهار ساعت با باتری دوام می آورند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بدلیل قطع برق طولانی مدت در مناطقی از استان حدود 377 سایت همراه اول و 240 سایت ایرانسل از مدار خارج شده اند.

وی بیان کرد: تمام تیم های مخابرات منطقه و اپراتورها در حال برق دار کردن هاب سایت ها با استفاده از ژنراتورهای سیار می باشند؛ اما هم اکنون 45 هاب سایت ( 30 تا همراه اول و 15 تا ایرانسل) قطع است.

توکلی تصریح کرد: یکی از اپراتورها از توان عملیاتی ماشین های آفرود گیلان برای ارسال ژنراتورها استفاده کرده اما با وجود خودروهای دو دیفرانسیل کار به سختی جلو می رود.

وی با اشاره به وضعیت تلفن های ثابت در استان بیان کرد: در بخش تلفن ثابت در مراکز شهرستان ها و شهرها مشکل خاصی نداریم؛ زیرا همه آنها به دیزل ژنراتور مجهز هستند و فقط در مرکز املش دیزل مشکل فنی پیدا کرده که تیم پشتیبان از صبح از رشت اعزام شده اند اما تا ساعت 5 عصر فقط توانستند مسیر رشت تا لنگرود را بپیمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع 60 درصد سایت های مخابراتی گیلان به دلیل قطع برق

قطع 60 درصد سایت های مخابراتی گیلان به دلیل قطع برق