مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 19:502020-02-11اقتصادي

پرداخت بیش از 37 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت: 37 میلیارد و 750 میلیون تومان در دو سال اخیر به متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت کردیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت: 37 میلیارد و 750 میلیون تومان در دو سال اخیر به متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت کردیم.

سید مهدی میراب باشی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه بانک توسعه تعاون یکی از چهار موسسه مالی عامل در طرح اشتغال روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر است، افزود: اعتبار اختصاص داده شده به بانک توسعه تعاون استان در این طرح 55 میلیارد و 700 میلیون تومان بود که از این میزان 37 میلیارد و 750 میلیون تومان در دو سال اخیر به متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات به 588 پرونده اشتغال پایدار روستایی پرداخت شد، افزود: با بهره برداری این طرح ها، شرایط اشتغال برای یک هزار و 450 نفر فراهم می شود.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری 12 میلیارد و 500 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد اختصاص یافته که از این میزان تاکنون 11 میلیارد و 450 میلیون تومان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 37 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت بیش از 37 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در کهگیلویه و بویراحمد