مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-12اقتصادي

اجرای 234 هکتار پروژه نهال کاری در حسین آباد نیزار


رییس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از اجرای پروژه نهال کاری 234 هکتاری در منطقه حسین آباد نیزار با اعتباری بالغ بر 735 میلیون تومان خبرداد.

- علی نقی گویا  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اجرای پروژه نهال کاری 234 هکتاری در منطقه حسین آباد نیزار با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی اظهار کرد: این پروژه از تاریخ یکم آبان ماه 98 شروع شده و در 12 آذرماه به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی این پروژه نهال کاری، افزایش تولید علوفه و حفظ آب و خاک منطقه است، اضافه کرد: در منطقه حسین آباد در گذشته اجرای پروژه های قرق بیولوژیکی دنبال و اکنون اجرای پروژه نهال کاری موجب تقویت ظرفیت های این منطقه شده است.

رییس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از اختصاص بیش از 735 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه نهال کاری در منطقه حسین آباد یاد کرد و گفت: استمرار این اعتبارات می تواند موجب بهبود و اصلاح مراتع استان قم در آینده نزدیک شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه حسین آباد نیزار در صورت مراقبت نشدن می تواند به یکی از کانون های تولید ریزگرد تبدیل شود، خاطرنشان کرد: در این منطقه اجرای دو هزار هکتار پروژه نهال کاری دیگر نیاز است که این پروژه طی سال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 234 هکتار پروژه نهال کاری در حسین آباد نیزار

اجرای 234 هکتار پروژه نهال کاری در حسین آباد نیزار