مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 06:352020-02-12اقتصادي

وجود 120 گود پرخطر در تهران


مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی شهرداری تهران از پایش مداوم گودهای پایتخت خبر داد و گفت: 120 گود پرخطر در شهر وجود دارد که به صورت مداوم کنترل خواهد شد.

- ، مهدی صالحی درباره وضعیت گودهای پایتخت با بیان این که بررسی های شهرداری تهران نشان داده است که 318 گود در تهران وجود دارد که عملیات اجرایی در آن انجام نمی شود، اظهارکرد: از این میان 120 گود با خطر بالا شناسایی شده است که به صورت مداوم این گودها پایش و رصد می شود.

وی با بیان این که گودهای تهران تنوعی از مشکلات دارند و نمی توان یک علت خاص را برای رها شدن آنها عنوان کرد، گفت: این گودها برای اجرای پروژه های ساختمانی ایجاد شده اند؛ اما ممکن است در میان راه مالک با مشکلات حقوقی یا بحران های مالی و یا علت های دیگر روبه رو شود به همین دلیل عملیات ساخت وساز در این گودها انجام نمی شود و عمدتا این گودها تنوعی از مشکلات را دارد.

مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی شهرداری تهران با بیان این که ما گود رها شده به این معنا که نظارتی بر آن نمی شود، در تهران نداریم، ادامه داد: علاوه بر شهرداری تهران، سازمان نظام مهندسی و .

نیز به صورت مداوم وضعیت گودهایی که عملیات اجرایی در آنها انجام نمی شود را پیگیری می کنند، اما واقعیت این است که تا زمانی که این گودها به تراز صفر صفر نرسند خیال ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 120 گود پرخطر در تهران

وجود 120 گود پرخطر در تهران