مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 06:452020-02-12سياسي

انتخاب نماینده اصلح می تواند گره گشای مشکلات جامعه باشد


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد کرج گفت: همانقدر که اصل انتخابات مهم است انتخاب نماینده اصلح می تواند گره گشای مشکلات جامعه باشد.

- سیدمهدی موسوی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد کرج در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت:کشورهای اروپایی که ماسک دموکراسی زده اند و به دروغ ادعای مردم سالاری دارند و ملکه آنها وراثتی است با چه رویی رسانه های این کشور از عدم دموکراسی در ایران سخن می گویند؟ بوی تعفن دموکراسی به سبک اروپا حال هر انسان آزاده ای را منقلب می کند.

  وی ادامه داد: و یا رسانه های وابسته به عربستان سعودی هم همینطور، آنها که حتی قانون اساسی ندارند و دریغ از برگزاری کوچکترین انتخاباتی در عربستان، با این حال با وقاحت تمام در مورد حقوق شهروندی سخن می گویند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نشانه برومندی سیاسی ملت و نظام است و انتخابات است که نشان می دهد از صدر تا ذیل مسئولان را مردم انتخاب می کنند کجای دنیا چنین دموکراسی را سراغ دارید؟ موسوی گفت: انتخابات مجلس این دوره به سبب اینکه اولین انتخاباتی است که پس از صدور بیانیه گام دوم برگزار می شود، اهمیت ویژه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نماینده اصلح می تواند گره گشای مشکلات جامعه باشد

انتخاب نماینده اصلح می تواند گره گشای مشکلات جامعه باشد