مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 06:572020-02-12سياسي

شمارش معکوس برای رقابت جناح های سیاسی فارس در کارزار انتخاباتی


در حالی که پیش از این تنها اصولگرایان فارس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 15 حوزه انتخابیه، لیست انتخاباتی خود را نهایی و منتشر کردند، اما تجدیدنظر شورای نگهبان درباره صلاحیت برخی داوطلبان رد صلاحیت شده باعث شد تا اصلاح طلبان و اعتدالگرایان فارس نشست های فوق العاده ای تشکیل دهند و برای نحوه ورود به عرصه انتخابات تصمیم گیری کنند.

تایید صلاحیت برخی داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 15 حوزه انتخابیه استان فارس، پیش بینی ها و تحلیل های سیاسی مبنی بر پیروزی های احتمالی در انتخابات پیش رو را برهم زد.

هرچند هنوز لیست نهایی اسامی نامزدهای انتخاباتی از سوی فرمانداری های مرکز حوزه های انتخابیه منتشر نشده است اما شنیده ها حاکی از تایید صلاحیت برخی چهره های سیاسی اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالگرا است که قطعی شدن حضور آنان در عرصه رقابت انتخاباتی، گروه های سیاسی مختلف را به سمت ارایه لیست های انتخاباتی هدایت کرد.

کرامت الله اکبری رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان فارس که پیش از این از عدم ارایه لیست انتخاباتی این شورا در انتخابات پیش رو سخن گفته بود، چهارشنبه 23 بهمن 98 در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به تایید صلاحیت های جدید نشست فوق العاده این شورا امشب در شیراز برگزار می شود تا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای رقابت جناح های سیاسی فارس در کارزار انتخاباتی

شمارش معکوس برای رقابت جناح های سیاسی فارس در کارزار انتخاباتی