مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-12اقتصادي

حوزه های آبخیز محور چالوس مستعد سیل هستند


حامد فرضی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص میزان اعتبارات تخصیصی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از محل صندوق توسعه ملی، اظهار کرد: سال گذشته قریب به 20 میلیارد تومان میزان اعتبار تخصیصی منابع طبیعی البرز از محل صندوق توسعه بوده است که با بخشی از این اعتبار اقدامات آبخیزداری در حدود 36 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی البرز که به عنوان عرصه های بحرانی استان لحاظ می شود، اجرا شد.

وی افزود: با استفاده از اعتبارات تخصیصی از محل صندوق توسعه ملی در سال 97 علاوه بر اقدامات آبخیزداری در حوزه های آبخیز، سایر فعالیت هایی مانند قرق مراتع، مدیریت چرا، جنگل کاری، بذرپاشی، کپه کاری و اجرای طرح کاداستر اراضی در 36 هزار هکتار عرصه انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با بیان اینکه در سال جاری اعتباراتی که از محل صندوق توسعه داشته ایم، حدود 46 میلیارد تومان بوده است، گفت: در مجموع تا کنون پیشرفت فیزیکی پروژه های انجام شده در این قالب 83 درصد بوده است که شامل حوزه های آبخیزداری، جنگل کاری، مرتع و یا بیابان است، اما پیشرفت ریالی این پروژه ها حدود 30 درصد بوده است.

وی در خصوص علت موفقیت منابع طبیعی استان البرز در زمینه پیشبرد 80 درصدی اقدامات در زمینه های مختلف از جمله مراتع، بیابان و دیگر بخش ها تصریح کرد: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های آبخیز محور چالوس مستعد سیل هستند

حوزه های آبخیز محور چالوس مستعد سیل هستند