مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-12ورزشي

سالن دار هم متوجه شد که من برنده شدم/چرا فدراسیون عکس العملی مقابل ناداوری نداشت؟


بوکسور خوزستانی تیم ملی با گله مندی از ضایع شدن حقش در انتخابی تیم ملی، گفت: برایم جای تعجب است که چرا فدراسیون هیچ عکس العملی مقابل ناداوری ها در این مسابقات نداشت و فقط از فدراسیون می خواهم با این داوران برخورد کند تا حق جوان دیگری مثل من ضایع نشود.

- ایسنا/خوزستان بوکسور خوزستانی تیم ملی با گله مندی از ضایع شدن حقش در انتخابی تیم ملی، گفت: برایم جای تعجب است که چرا فدراسیون هیچ عکس العملی مقابل ناداوری ها در این مسابقات نداشت و فقط از فدراسیون می خواهم با این داوران برخورد کند تا حق جوان دیگری مثل من ضایع نشود.

مسلم مقصودی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص اتفاقات اخیر پیرامون انتخابی تیم ملی بوکس در وزن 69 کیلوگرم، اظهارکرد: در تمرینات خیلی با انگیزه تمرین داشتم و تنها با هدف کسب سهمیه المپیک تمرین می کردم.

من هر زمان نیز که در رقابت های بین المللی حضور پیدا می کردم، باور داشتم و دارم که کسب سهمیه دور از دسترس نیست زیرا به خودم خیلی مطمئن بودم و تمام مربیان تیم ملی هم از من راضی بودند چرا که با تمام وجود تلاش و تمرین می کردم.

وی بااشاره به اتفاقاتی که منجر به انتخاب نشدن او برای حضور در مسابقات آسیایی اردن شد، ادامه داد: پیش از حضور در مسابقات بین المللی ترکیه، استکی، سرمربی تیم ملی اعلام کرده بود که در وزن 69 کیلوگرم هر ورزشکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن دار هم متوجه شد که من برنده شدم/چرا فدراسیون عکس العملی مقابل ناداوری نداشت؟

سالن دار هم متوجه شد که من برنده شدم/چرا فدراسیون عکس العملی مقابل ناداوری نداشت؟