مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-12فرهنگي

مروری بر فیلم های جدیدی که روی پرده می روند


با به پایان رسیدن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با همه حاشیه ها و حرف  و نقل هایش، چهار فیلم تازه از امروز ـ چهارشنبه بیست و سوم بهمن ـ اکران می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم های سینمایی نرگس مست در گروه فرهنگ، بی وزنی در گروه ایران، یادم تورا فراموش در گروه زندگی و پالتو شتری در گروه باغ کتاب، چهار فیلمی هستند که از امروز روی پرده می روند.

نرگس مست به نویسندگی و کارگردانی جلال الدین دری و تهیه کنندگی عبدالله اسفندیاری ،داستانی از زندگی چهار شاعر و تصنیف ساز معاصر را همراه با تاریخچه موسیقی ایرانی در قالبی عاشقانه و شاعرانه به تصویر می کشد.

بازیگران اصلی این فیلم سعید پورصمیمی، مهدی پاکدل، میترا حجار، هومن برق نورد، نگار عابدی، سیامک صفری، رضا فیاضی، امیرحسین مدرس، متین ستوده، بهنام قربانی، هستی فرحی، مهدی فرج وند هستند.

بی وزنی به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری، دیگر فیلمی است که از امروز به نمایش در می آید.

تهیه کننده این فیلم مرتضی شایسته است و در خلاصه داستان آن آمده: بی وزنی فیلمی اجتماعی است با قصه ای زنانه که تمام ماجراهای آن در یک شب عروسی اتفاق می افتد.

امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان بازیگران این فیلم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر فیلم های جدیدی که روی پرده می روند

مروری بر فیلم های جدیدی که روی پرده می روند