مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-12فرهنگي

غافلگیری در تالار سوره با «میسان»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی سواری سرپرست گروه موسیقی میسان ضمن اشاره به حضور این گروه فعال حوزه موسیقی نواحی ایران در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: - گروه موسیقی میسان از جمله مجموعه های فعال حوزه موسیقی اقوام ایران است که تصمیم دارد در سومین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مخاطبانش را غافلگیر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی سواری سرپرست گروه موسیقی میسان ضمن اشاره به حضور این گروه فعال حوزه موسیقی نواحی ایران در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: پس از حضور گروه میسان در دوره پیشین جشنواره موسیقی فجر که به پیشنهاد و دعوت دوست خوبم علی مغازه ای از پژوهشگران فعال عرصه موسیقی نواحی صورت گرفت خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان مواجه شدیم که برای ما بسیار غافلگیرکننده و قابل توجه بود.

البته با توجه با سبک سنتی که ما در دوره قبلی جشنواره در نظر گرفته بودیم تلاش می کنیم تا در این دوره از جشنواره با سبک متفاوتی از موسیقی خوزستانی میزبان مخاطبان باشیم.

وی ادامه داد: آنچه در کنسرت پیش روی جشنواره برای مخاطبان اجرا می شود مبتنی اجرای موسیقی اقوام استان خوزستان به ویژه اقوام عرب زبان است که این بار با هدف انتفال یک حال خوب به مخاطبان با حال و هوای شادتر و ساز بندی متفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافلگیری در تالار سوره با «میسان»

غافلگیری در تالار سوره با «میسان»