مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-12بين الملل

ترامپ از نشست جدید با کیم جونگ اون در صورت منجر شدن به توافق استقبال می کند


مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا اظهار کرد، دونالد ترامپ از برگزاری نشستی دیگر با رهبر کره شمالی در صورتی که چنین نشستی منجر به انعقاد یک توافق هسته ای شود استقبال می کند.

- مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا اظهار کرد، دونالد ترامپ از برگزاری نشستی دیگر با رهبر کره شمالی در صورتی که چنین نشستی منجر به انعقاد یک توافق هسته ای شود استقبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در سخنرانی در اندیشکده شورای آتلانتیک تاکید کرد: دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درباره چنین امکانی صراحتا صحبت کرده و مستقل از هر گونه ملاحظه سیاسی عمل خواهد کرد.

اوبراین این اظهارات را یک روز بعد از آن مطرح کرد که طبق گزارش سی ان ان، ترامپ خطاب به مشاورانش بر عدم تمایل خود به داشتن نشستی دیگر با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی قبل از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر تاکید کرده است.

طبق این گزارش، دولت ترامپ به این دیدگاه رسیده که در حال حاضر ریسک از سرگیری مذاکرات مربوط به خلع سلاح هسته ای کره بسیار بیشتر از مزایای بالقوه چنین اقدامی است.

اوبراین اظهار کرد: ما تمایل به مشاهده ادامه مذاکرات در صورتیکه این مذاکرات منجر به پایبندی کره شمالی به تعهداتش ناشی از نشست رهبر این کشور با رییس جمهور آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ از نشست جدید با کیم جونگ اون در صورت منجر شدن به توافق استقبال می کند

ترامپ از نشست جدید با کیم جونگ اون در صورت منجر شدن به توافق استقبال می کند