مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-12دانش

جزییات تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی علمی کاربردی اعلام شد


دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرده که برای دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو پذیرش می کند.

- دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرده که برای دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو پذیرش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به عدم تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از رشته های تحصیلی در پذیرش دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1398دانشگاه علمی کاربردی امکان ثبت نام در دوره تکمیل ظرفیت مجدد فراهم شد.

تمامی داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی (اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت نام نموده و یا ننموده اند) برای ثبت نام در رشته های تحصیلی متناسب با مدرک مقطع قبلی خود تا روز یکشنبه 27 بهمن ماه می توانند با مراجعه به لینک جستجوی عنوان مراکز و واحدهای آموزشی تحت پوشش این دانشگاه و کدرشته های مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از رشته های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل کرده و در رشته محل پذیرش رشته مورد تقاضا ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی علمی کاربردی اعلام شد

جزییات تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی علمی کاربردی اعلام شد