مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 10:102020-02-12اجتماعي

بازگشایی راه ارتباطی بیش از 100 روستا در آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از شب گذشته تاکنون راه ارتباطی بیش از 100 روستا با تلاش شبانه روزی راهداران بازگشایی شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از شب گذشته تاکنون راه ارتباطی بیش از 100 روستا با تلاش شبانه روزی راهداران بازگشایی شد.

ارسلان شکری در گفت و گو با ایسنا گفت: طی چند روز گذشته با بارش شدید برف و کولاک در اغلب محورهای ارتباطی آذربایجان غربی راه ارتباطی بیش از 400 روستا مسدود شده بود که این رقم به شب گذشته به 300 روستا رسیده بود که از شب گذشته تاکنون راه ارتباطی 100 روستا بازگشایی شده و عملیات بازگشایی مابقی محورهای روستایی نیز در حال انجام است.

شکری ادامه داد: در حال حاضر وضعیت جوی محورهای مهاباد – سردشت، مهاباد – بوکان، ماکو - آواجیق و خوی – چالدران کولاکی بوده و محورهای ایرانخواه – تکاب و دندی – تکاب بعلت کولاک و عدم دیدکافی مسدود است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تردد در محورهای ارتباطی مسدود شده ممنوع است، یادآور شد: ضروری است مردم از هرگونه سفر غیرضروری به محورهای دارای کولاک اجتناب نموده و در صورت ضرورت از ایمنی وسایل نقلیه اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه ارتباطی بیش از 100 روستا در آذربایجان غربی

بازگشایی راه ارتباطی بیش از 100 روستا در آذربایجان غربی