مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 10:402020-02-12اقتصادي

توزیع و قیمت تخم مرغ در استان سمنان نیازمند بازنگری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه توزیع و قیمت تخم مرغ در استان نیازمند بازنگری است، گفت: امروز نیاز است تا سیاست های درستی را اتخاذ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله عسگری ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه توزیع و قیمت تخم مرغ در استان نیازمند بازنگری است، ابراز کرد: در بحث تأمین، توزیع و قیمت تخم مرغ باید مسئولان مربوط فعالیت بیشتری داشته باشند و نباید با رویکردهای اشتباه در قیمت این قلم غذایی افزایش های غیرواقعی ایجاد شود.

وی افزود: تولید تخم مرغ در استان سمنان سه برابر مصرف است که باید با افزایش نظارت ها این قلم غذایی با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی اگر فضایی خالی برای ایجاد غرفه های تنظیم بازار دارند، اعلام آمادگی کنند، گفت: به شدت از عملکرد شهرداری های استان در رفع نشدن مشکلات زیرساختی تنظیم بازار گلایه مند هستیم.

عسگری با تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار، ادامه داد: قرار بود غرفه هایی را برای تعدیل قیمت اجناس در بازار راه اندازی کنند که تاکنون این برنامه ها در گام اجرایی قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع و قیمت تخم مرغ در استان سمنان نیازمند بازنگری است

توزیع و قیمت تخم مرغ در استان سمنان نیازمند بازنگری است