مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 11:072020-02-12سياسي

نعمتی: امیدواریم در سایه حضور پرشور مردم مجلسی قوی شکل گیرد


عضو هیأت رییسه مجلس با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: امیدواریم در سایه حضور پرشور مردم مجلسی قوی شکل گیرد.

- بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: اعتقاد من بر این است که با توجه به شرایط خاص کشور حتماً مردم باید در انتخابات حضور جدی داشته باشند.

  وی افزود: خواهش من از مردم این است که ممکن است افرادی که صددرصد مورد تأییدشان باشند، در لیست ها وجود نداشته باشند، اما با وجود این با افرادی که کف انتظارات را دارند می توان اکتفا کرد و یک انتخاب باشکوهی را برگزار کرد.

  عضو هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: رأی ای که در صندوق انداخته می شود در مرحله رأی به اصل نظام است و اهمیت به این موضوع و رأی مردم که در واقع یک آری به نظام است، نسبت به سایر موضوعات از اهمیت بالاتری برخوردار است.

  نعمتی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه حضور پرشور مردم یک مجلس قوی در دوره یازدهم شکل گیرد؛ مجلس قوی زمانی شکل می گیرد که همه تفکرات و سلایق در آن حضور داشته باشند.

  وی در پایان گفت: لازمه تشکیل یک مجلس قوی، حضور پرشور و رأی آگاهانه ای است که مردم می دهند و در سایه این حضور حداکثری و رأی آگاهانه و با دید باز مردم مجلسی قوی و انقلابی شکل خواهد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمتی: امیدواریم در سایه حضور پرشور مردم مجلسی قوی شکل گیرد

نعمتی: امیدواریم در سایه حضور پرشور مردم مجلسی قوی شکل گیرد