مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 12:352020-02-12سياسي

نام نویسی طرح اعتکاف دانشگاه صنعتی سیرجان از 26 بهمن آغاز می شود


کارگر، مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی سیرجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه دانشگاه برای مراسم اعتکاف در این دانشگاه گفت: - مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی سیرجان از نام نویسی طرح اعتکاف دانشگاه صنعتی سیرجان از 26 بهمن خبر داد.

کارگر، مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی سیرجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه دانشگاه برای مراسم اعتکاف در این دانشگاه گفت: از شنبه 26 بهمن ثبت نام دانشجویان آغاز می شود و به خاطر دغدغه و مشکلاتی که بعضا دانشجویان با آن دست و پنجه نرم می کنند، تعیین بازه زمانی برای آن ها کمی مشکل است؛ بنابراین فعلا روزی را برای پایان نام نویسی تعیین نکردیم.

کارگر افزود: برنامه هایی که داریم طبق روال سال های گذشته به صورت برگزاری جلسات ادعیه و مناجات، روضه خوانی، قرآن خوانی و حلقه های معرفتی است به صورتی که روحانی مستقری برای دانشجویان در محل حضور دارد و به امور رسیدگی می کند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی سیرجان در پایان گفت: معمولا گرایش و توجه دانشجویان در دانشگاه ما نسبت به خیلی از دانشگاه های کشور به این قضیه بیشتر و پررنگ تر بوده و امسال هم پیش بینی می شود طبق روال سال های پیش برگزار بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی طرح اعتکاف دانشگاه صنعتی سیرجان از 26 بهمن آغاز می شود

نام نویسی طرح اعتکاف دانشگاه صنعتی سیرجان از 26 بهمن آغاز می شود