مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 13:302020-02-12اقتصادي

از کجا چمن مصنوعی بخریم


برای خرید چمن مصنوعی چون یکی از کالاهایی است که مربوط به تزیینات ساختمان و بخشی از آن مربوط به ورزش و زمین های فوتبال و دیگر ورزش ها می باشد حتماً باید به مجموعه برای خرید چمن مصنوعی مراجعه کرد که کار تخصصی آن ها واقعاً چمن مصنوعی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام چمن مصنوعی نیوساد، بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها در سطح تهران و دیگر استان ها دیده شده که آن ها هیچ اطلاعات خاصی از چمن مصنوعی ندارند اما به عنوان فروشنده یا نمایندگان فروش چمن مصنوعی کار می کنند.

در صورتی که متأسفانه آن ها از کالاهای چینی به شدت نامرغوب استفاده می کنند و واقعاً هم اطلاعاتی ندارند که آیا این چمن مصنوعی که می فروشند واقعاً چمن مصنوعی است یا کف پوشی که فقط دارای نخ های سبز رنگ است.

شرکت نیوساد وابسته به بازرگانی بشیری از مجموعه هایی است که بیش از 12 سال در رسته چمن مصنوعی فعالیت می کنند و پروژه های بسیاری اعم از فوتبالی و تزیینی از کوچک و بزرگ در سطح ایران، عراق، افغانستان و پاکستان را انجام داده اند.

سایت نیوساد یکی از مجموعه ای است که در انتخاب کالای خود برای فروش به شدت حساس می باشد حتی برای تولید چمن مصنوعی حساسیت بسیار زیادی به خرج می دهد که مبادا جنس نامرغوبی به دست مشتری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کجا چمن مصنوعی بخریم

از کجا چمن مصنوعی بخریم