مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 16:052020-02-12بين الملل

چین درباره محدودیت های تجاری هشدار داد


چین به کشورهای دیگر هشدار داد واکنش بیش از حد به تاثیر اپیدمی ویروس کرونا از طریق محدودیت های تجاری که وضع شده، ممکن است تاثیر منفی روی اقتصاد جهانی داشته باشد.

- چین به کشورهای دیگر هشدار داد واکنش بیش از حد به تاثیر اپیدمی ویروس کرونا از طریق محدودیت های تجاری که وضع شده، ممکن است تاثیر منفی روی اقتصاد جهانی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چین در حالی نسبت به محدودیتهای تجاری هشدار داده که جهان از شیوع این ویروس که صدها نفر را در سرزمین اصلی چین به کشتن داده، در ابهام فرو رفته است.

چین در نشست سازمان جهانی تجارت (WTO) درباره محدودیت های تجاری هشدار داد و خاطرنشان کرد این کشور مشارکت بالایی در رشد و تولید اقتصادی جهانی دارد.

جیک پارکر، نایب رییس شورای تجاری آمریکا-چین در این باره گفت: بسیاری از شرکتها برای این سطح از رویداد آماده نبودند و واقعا درباره این که تعطیلی بخش قابل توجهی از ظرفیت تولید چین اتفاقی بود که باید برای آن آماده می شدند، فکر نکرده بودند.

جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا روز سه شنبه اظهار کرد شیوع ویروس کرونا احتمالا پیامدهایی روی اقتصاد این کشور خواهد داشت.

برخی از ابهامات در خصوص تجارت اخیرا رفع شده اند اما ریسک های متوجه چشم انداز اقتصادی به قوت خود باقی مانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین درباره محدودیت های تجاری هشدار داد

چین درباره محدودیت های تجاری هشدار داد