مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 16:102020-02-12بين الملل

خیزش مردمی عراق 4 نامزد را برای نخست وزیری معرفی کرد


خیزیش مردمی عراق امروز (چهارشنبه) لیست نامزدهای نخست وزیری عراق را در تلاش برای پایان دادن به اختلافات و دو دستگی سیاسی و مردمی که مکلف شدن محمد علاوی برای تشکیل دولت آینده این کشور در پی داشته، - خیزیش مردمی عراق امروز (چهارشنبه) لیست نامزدهای نخست وزیری عراق را در تلاش برای پایان دادن به اختلافات و دو دستگی سیاسی و مردمی که مکلف شدن محمد علاوی برای تشکیل دولت آینده این کشور در پی داشته، ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه الجزیره، این لیست شامل اسامی چهار نامزد به نام های کاظم السهلانی، علاء الرکابی، سرلشگر عبدالوهاب الساعدی و سرتیپ عبدالغنی الاسدی است.

براک الساعدی، یکی از هماهنگ کنندگان اعتراضات در استان المثنی در جنوب گفت، تحصن کنندگان چند روز بعد از عدم توافق فراکسیون های سیاسی با نامزدی توافقی، خودشان بر سر لیست جدید نامزدهای نخست وزیری عراق به توافق رسیدند.

وی اشاره کرد، لیست نامزدها مورد حمایت تمام میادین تحصن و تظاهرات و نیز مورد قبول اکثر مردم است زیرا وابستگی به هیچ حزبی ندارند.

در این راستا خیزش مردمی در یک بیانیه که در میدان الغدیر در المثنی صادر شد، گفت: براساس وظیفه ملی و بعد از ناتوانی فراکسیون های سیاسی از معرفی نامزدی که مورد اعتماد ملت و خواست مرجعیت دینی عراق باشد طرح نقشه پایان دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش مردمی عراق 4 نامزد را برای نخست وزیری معرفی کرد

خیزش مردمی عراق 4 نامزد را برای نخست وزیری معرفی کرد