مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 17:252020-02-12سياسي

ضابطین دستگاه قضایی موظف به برخورد با جرایم مشهود انتخاباتی هستند


رییس کل دادگستری اردبیل با تاکید بر این که ضابطین قضایی موظف به برخورد باجرایم مشهود انتخاباتی هستند، گفت: عمده ترین هدف دستگاه قضایی صیانت از آرای مردم و پیشگیری از تخلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از دادگستری اردبیل، ناصر عتباتی در جلسه هماهنگی اکیپ های قضایی نظارت بر حوزه تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: این حضور حماسی که بسیار باشکوه تر از سال های قبل انجام گرفت، نشان از پایبندی مردم به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و پیروی مردم از مقام معظم رهبری است که با وجود همه مسائل و مشکلات به ویژه مسائل اقتصادی بار دیگر پایبندی خود را به ولایت فقیه به رخ جهانیان کشاندند.

وی در ادامه با اشاره به وظایف و تکالیف اکیپ های قضایی نظارت بر انتخابات، گفت: عمده ترین هدف صیانت از آرای مردم، پیشگیری از تخلف، تأمین امنیت و آرامش مردم و برخورد با مجرمان و متخلفان در حوزه انتخابات است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه بر لزوم ارتباط هماهنگی کامل این اکیپ ها با دادستان مرکز استان و دادگستری برای مدیریت و پیشبرد هرچه بهتر امور تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضابطین دستگاه قضایی موظف به برخورد با جرایم مشهود انتخاباتی هستند

ضابطین دستگاه قضایی موظف به برخورد با جرایم مشهود انتخاباتی هستند