مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 19:252020-02-12اقتصادي

وزیر صمت: سهم بخش خصوصی در صادرات کم است


وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت های بخش خصوصی در رشد اقتصادی، گفت: سهم بخش خصوصی در صادرات و ارز آوری کم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رضا رحمانی در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر خراسان رضوی که امشب در اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه  اقتصاد با دو بال تولید و صادرات پرواز می کند، اظهار کرد: صادرات در سال جاری پیشرو اقتصاد است و باید صادرات را جدی بگیریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به محورهای فعالیت این وزارتخانه در سال جاری اشاره کرد و افزود: این وزارتخانه 7 محور را به عنوان محورهای راهبردی خود در سال جاری اعلام کرده که یکی از این محورها، صادرات است.

  وی بیان کرد: در سال جاری راهبردی ترین برنامه وزارت صمت رونق تولید در کشور است که در سطوح مختلف این مهم مورد توجه و پیگیری های جدی قرار گرفته است .

رحمانی تصریح کرد: دستیابی به خودکفایی و قطع وابستگی در برخی اقلام صنعتی خاص که در زنجیره های مختلف صنعتی کشور دارای اهمیت بالایی بودند نیز در طول سال جاری با جدیت دنبال شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده در طول سال جاری، توجه به برنامه نهضت ساخت داخل بوده است که در این راستا داخلی سازی قطعات و تجهیزات وارداتی در بخش های مختلف صنعتی مورد توجه قرار گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: سهم بخش خصوصی در صادرات کم است

وزیر صمت: سهم بخش خصوصی در صادرات کم است