مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 20:402020-02-12اقتصادي

پیشرفت 60 درصدی پروژه های آبخیزداری استان زنجان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، از پیشرفت 60 درصدی پروژه های آبخیزداری این استان خبر داد و گفت: اجرای همه طرح ها همچنان در حال پیگیری و اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، خلیل آقاجانلو از پیشرفت 60 درصدی پروژه های آبخیزداری این استان خبر داد و گفت: اجرای همه طرح ها همچنان در حال پیگیری و اجرا است.

مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افزود: اجرای پروژه های مکانیکی آبخیزداری امسال در هشت حوزه آبخیز خراسانلو در شهرستان ابهر، میراخور در شهرستان ماهنشان، کرسف در شهرستان خدابنده، چهرآباد و قره چریان در شهرستان زنجان، هزار رود و آبخیز شهری آب بر در شهرستان طارم و چسب در شهرستان ایجرود کلید خورده است.

آقاجانلو خاطر نشان کرد: این طرح ها با 27 هزار متر مکعب حجم عملیات بنایی و 450 هزار متر مکعب عملیات خاکی اجرا شده و یا در دست اجرا است.

به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، همانند سال 97 ، در سال جاری نیز از محل صندوق توسعه ملی کشور، اعتباراتی برای مدیریت جامع حوزه های آبخیز در قالب انجام اقدامات حفاظتی، بیولوژیکی، حد نگاری اراضی ملی و انجام اقدامات آبخیزداری و آبخوانداری تصویب شده است که بخش قابل توجهی از اعتبارات مذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 60 درصدی پروژه های آبخیزداری استان زنجان

پیشرفت 60 درصدی پروژه های آبخیزداری استان زنجان