مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 22:552020-02-12اجتماعي

واکنش جالب مدیری به رمز پویا و ماسک فیلتردار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در بخش ابتدایی برنامه امشب دورهمی، مهران مدیری استندآپ خود را پیرامون موضوعات مختلف اجرا کرد.

پیشنهاد مدیری به آموزش و پرورش در بخشی از برنامه درباره تعطیلی مدارس به خاطر آلودگی هواگفت: - مهران مدیری مطالب طنزی را پیرامون رمز پویا، ماسک فیلتردار و بنزین سه هزار تومانی بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در بخش ابتدایی برنامه امشب دورهمی، مهران مدیری استندآپ خود را پیرامون موضوعات مختلف اجرا کرد.

پیشنهاد مدیری به آموزش و پرورش در بخشی از برنامه درباره تعطیلی مدارس به خاطر آلودگی هواگفت: پیشنهاد من این است که با توجه به اینکه بچه ها یک روز در هفته مدرسه می روند، فقط دروس مهم به آن ها آموزش داده شود، به نظرم دانش آموزان یک زبان بدانند بهتر است.

ما که (د ذ ر ز ط ظ) می دانیم کجا را گرفتیم.

وی ادامه داد: آن که می تواند ذرت را بنویسد نمیتواند یک ذرت برای بچه هایش بخرد، اما کسی که از روی کتاب ذرت را ذِرت می خواند کارش واردات و صادرات همان ذِرت است (خنده) و همان میلیاردر شده است.

مدیری عنوان کرد: به نظرم دیگر لازم نیست بچه ها بدانند ناصر الدین شاه چه بود، که بود و چه کرد همین که بداند که بود کافی است (خنده) هر کاری هم کرده باشد نه او را در قبر ما می گذارند نه ما را در قبر او! مدیری اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جالب مدیری به رمز پویا و ماسک فیلتردار

واکنش جالب مدیری به رمز پویا و ماسک فیلتردار