مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 05:402020-02-13اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید به کرمانشاه طی هفته آینده


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: یک سامانه بارشی جدید از بعدازظهر روز یکشنبه هفته آینده تا صبج روز چهارشنبه شرایط جوی استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

- محمد خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت جوی استان، اظهار داشت: نقشه های هواشناسی نشان می دهند که هوای استان تا صبح روز یکشنبه قسمتی تا نیمه ابری و در بعضی از ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

وی افزود: طی این مدت به تدریج از میزان سرمای هوا در نقاط مختلف استان کاسته می شود و هوا قدری گرم تر می شود این شرایط طی ساعاتی از امروز بارش هایی را برای سطح استان عمدتا برای نیمه شمالی و منطقه اورامانات به همراه خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه، بارش ها در نواحی سردسیر و مناطق معتدل را به شکل برف و در نواحی گرمسیری به شکل رگبار باران پیش بینی کرد و گفت: طی روزهای جمعه و شنبه به استثنای وزش باد و افزایش ابر در بعضی از ساعات و تشکیل مه صبحگاهی در پاره ای از نقاط پدیده قابل توجه دیگری را برای سطح استان پیش بینی نمی کنیم.

وی از ورود سامانه جدید بارشی طی هفته آینده خبر داد و اضافه کرد: یک سامانه بارشی دیگر از بعدازظهر روز یکشنبه هفته آینده تا صبج روز چهارشنبه شرایط جوی را تحت تاثیر قرار می دهد و در بعضی از ساعات ضمن وزش باد نسبتا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید به کرمانشاه طی هفته آینده

ورود سامانه بارشی جدید به کرمانشاه طی هفته آینده