مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 06:052020-02-13سياسي

آغاز 176ساعت رقابت انتخاباتی در استان سمنان 82نفر به دنبال 4کرسی


محمدحسین عابدی: همه چیز از فضای مجازی شروع شد آن هم آبان ماه 98 و زمان نام نویسی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ هیاهو، راه اندازی کانال های هواداری یا فن پیج ها در شبکه های اجتماعی، کار حتی به نشست های خانگی، محافل سیاسی و مؤثران نیز رسید اما یک باره انگار همه چیز فروکش کرد.

فضای مجازی جولانگاه هواداران دوباره فضای مجازی جولان گاه موافقان و مخالفان نامزدهای مطرح شد، اما شهادت سپهبد سلیمانی، سقوط هواپیمای مسافری تهران_کی اف و همچنین دهه فجر، کم کم دوباره همه چیز را به حالت نیمه فعال درآورد و تنها نامزدهای تایید شده بودند که به جلسات با گروه های مؤثر خود به طور غیررسمی ادامه می دادند و صفحات مجازی طرفداران کماکان فعالیت داشتند.

موج سوم از بامداد پنج شنبه 24 بهمن ماه 98 راه افتاد.

دستور آغاز فرایند اجرای تبلیغات انتخابات یک باره بمب تبلیغات و همچنین اطلاعیه ها، عکس ها، پوسترها و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان را به مرز انفجار رساند.

گویا کمانی از چله رهاشده است هنوز چندساعتی نگذشته که یک باره چهره شهرها عوض شد! سوپر مارکت و بنگاه املاک و کافی نتی که تا همین دیشب پذیرای مشتریان بود یک باره میزبان ستادهای انتخاباتی شد! مغازه خالی هایی که صد نفر یکی هم موقع گذر از مقابلشان حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز 176ساعت رقابت انتخاباتی در استان سمنان 82نفر به دنبال 4کرسی

آغاز 176ساعت رقابت انتخاباتی در استان سمنان 82نفر به دنبال 4کرسی