مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-13سياسي

وجود 303 شعبه اخذ رای برای انتخابات در حوزه کاشان و آران و بیدگل


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: 303 شعبه اخذ رای برای یازدهمین انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی قپانی پور صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زمان رسمی تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس یازدهم از نخستین ساعات بامداد 24 بهمن آغاز شده است، اظهار داشت: کاندیداها و هواداران آنها باید فقط به معرفی و برنامه های خود بپردازند و از هرگونه گفتار یا رفتاری که سبب تخریب دیگر کاندیداها می شود به شدت پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه در کل حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل 303 شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است، ابراز داشت: از این بین 233 شعبه اخذ رای در کاشان و 70 شعبه اخذ رای در آران و بیدگل وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان با بیان اینکه برای هر شعبه بطور متوسط 5 نفر به عنوان عوامل اجرایی در صندوق اخذ رای حضور خواهند داشت، تصریح کرد: دوره های آموزشی تئوری و عملی برای عوامل اجرایی صندوق های رای برگزار شده است.

وی با اشاره به آموزش یک هزار و 700 نفر از عوامل انتخابات در کاشان خاطرنشان کرد: از این بین یک هزار و 200 نفر به عنوان عضو شعب اخذ رای آموزش های لازم را فرا گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 303 شعبه اخذ رای برای انتخابات در حوزه کاشان و آران و بیدگل

وجود 303 شعبه اخذ رای برای انتخابات در حوزه کاشان و آران و بیدگل