مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-13اجتماعي

محور تهم - چورزق بازگشایی شد


مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان از بازگشایی محور زنجان - تهم - چورزق خبر داد و گفت: یک محور همچنان مسدود است.

- ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان از بازگشایی محور زنجان - تهم - چورزق خبر داد و گفت: یک محور همچنان مسدود است.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: با تلاش راهداران و فروکش کردن شدت کولاک، محور زنجان _ تهم چورزق بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در آن با زنجیرچرخ انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه محور دندی - تخت سلیمان همچنان مسدود است و پلیس از عبور و مرور خودروها در این مسیر جلوگیری می کند، ابراز کرد: کولاک شدید و عدم وجود دید مناسب سبب انسداد این محور شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: سایر محورهای کوهستانی استان از جمله محور زنجان - طارم به دلیل وجود کولاک تردد با زنجیرچرخ انجام می شود.

این مسئول ادامه داد: تردد در محورهای زنجان - دندی، سلطانیه - خدابنده - همدان و زنجان - بیجار به دلیل وزش باد شدید و کولاکی بودن مسیر با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

محمدی خاطرنشان کرد: برای کمک به بازگشایی محورهای مسدود در استان گیلان 10 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از جمله لودر، گریدر، برف روب و کامیون به این استان اعزام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور تهم - چورزق بازگشایی شد

محور تهم - چورزق بازگشایی شد