مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-13سياسي

برف، کولاک و تبلیغات انتخاباتی


هوادران نامزدهای انتخاباتی در میان کولاک برف و سرما و با سر و صورتی پوشانده نخستین تصاویر و پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای مورد حمایت خود را در محل های و جایگاههای مشحص شده چسبانده و تبلیغات نفس گیر نامزدها برای جلب نظر و رای مردم عملا و به صورت رسمی آغاز شد.

ماموران شهرداری اردبیل برای جلوگیری از چسباندن تصاویر و پوسترهای نامزدهای انتخاباتی بر در و دیوار معابر از دور روز گذشته تابلوها و جایگاه های ویژه ای در میادین و خیابان ها برای این منظور تعبیه کرده اند هر چند که در همین آغازین ساعات تبلیغات انتخاباتی باد شدید تعدادی از تابلوها را تخریب و غیر قابل استفاده کرده است .

شهروندان اردبیلی صبح امروز نخستین آثار تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم را در میادین و معابر شهر اردبیل و دیگر شهرها و با تصاویر و پوسترهای رنگاررنگ نامزدهای انتخابات لمس کرده و شهرهای برفی استان اردبیل به صورت رسمی چهره انتخاباتی به خود گرفته و این فضا در 10 روز آینده همچنان پرشورتر و گسترده تر خواهد شد.

دهها ستاد و پایگاه تبلیغاتی نامزدها نیز که در مغازه های بزرگ و ساختمان های تجاری دایر شده از صبح امروز رونمایی شد و جنب و جوش طرفداران نامزدها در این مکان ها آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف، کولاک و تبلیغات انتخاباتی

برف، کولاک و تبلیغات انتخاباتی