مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-13ورزشي

برگزاری بدون تماشاچی مسابقه تیم والیبال شهرداری گنبد و چند خبر کوتاه


دیدار دو تیم شهرداری گنبدکاووس و فولاد سپاهان اصفهان بدون حضور تماشاگران برگزار می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، در ادامه بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر تیم والیبال، شهرداری گنبدکاووس روز پنجشنبه 24 بهمن میزبان فولاد سپاهان اصفهان است که طبق تصمیم فدراسیون والیبال بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

تصمیم فدراسیون والیبال در پی حواشی ایجاد شده در دیدار هفته گذشته شهرداری گنبد باتیم شهداب یزد در سالن المپیک اتخاذ شده است.

دیدار تیمهای شهرداری گنبد و فولاد سپاهان اصفهان طبق برناهمه اعلام شده، ساعت 16 امروز در سالن المپیک برگزار و از شبکه صدا و سیمای استان گلستان به صورت زنده پخش می شود.

** پاکسازی 17 نقطه آلوده در گنبدکاووس فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع جرایم بویژه سرقت در سطح شهرستان اجرا شد.

سرهنگ محمود علی فر افزود: در این طرح عملیاتی 17 نقطه آلوده و پاتوق خرده فروشان موادمخدر، سارقان و متهمان متواری و تحت تعقیب مرجع قضایی که مطالبه شهروندان بوده، شناسایی و پاکسازی شد.

وی اظهارداشت: با اجرای این طرح در 24 ساعت گذشته 30 متهم تحت تعقیب، 15 خرده فروش موادمخدر و هفت سارق سابقه دار دستگیر شدند که سارقان در تحقیقات اولیه به 24 فقره انواع سرقت اعتراف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بدون تماشاچی مسابقه تیم والیبال شهرداری گنبد و چند خبر کوتاه

برگزاری بدون تماشاچی مسابقه تیم والیبال شهرداری گنبد و چند خبر کوتاه