مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-13سياسي

50 نقطه در شهر سمنان برای تبلیغات انتخاباتی مهیا شد


جواد نجاریانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اینکه امروزه بینش سیاسی مسئولان و نامزدها افزایش یافته و استفاده از اعلامیه های کاغذی و بنرها در شهر محدود شده و داوطلبان به تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی روی آورده اند افزود: شهرداری سمنان 50 جایگاه ویژه تبلیغات انتخاباتی در میدان ها و معابر شهری به منظور نصب پوستر و تراکت در مناطق سه گانه شهری تعبیه کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان تاکید کرد: اصول تبلیغات محیطی از سوی داوطلبان نمایندگی مجلس و عموم شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: نوشتن هرگونه متن تبلیغات انتخاباتی روی دیوارهای شهر، پایه های پل ها و تقاطع های غیرهمسطح مصداق تخریب اموال عمومی است.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی به صورت دیوارنویسی موجب تخریب و آسیب رساندن به سیمای بصری شهر شده و پس از انتخابات شهرداری باید از بیت المال برای پاکسازی این مناطق استفاده کند.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: اموال عمومی متعلق به همه شهروندان است و آسیب به آنها تجاوز به حقوق شهروندان محسوب می شود.

نجاریانی با تاکید بر رعایت زیبایی شهر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: افرادی که در تبلیغات برای انتخابات پیش رو فعالیت می کنند از نصب هرگونه داربست ، تبلیغات اتوبوس شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 نقطه در شهر سمنان برای تبلیغات انتخاباتی مهیا شد

50 نقطه در شهر سمنان برای تبلیغات انتخاباتی مهیا شد