مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-13پزشكي

4 بیمارستان سیار به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شد


جانشین رییس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی از اعزام اتوبوس های بیمارستان سیار این آستان مقدس به مناطق سیل زده سیستان و بلوجستان و آغاز اردوی جهادی پزشکی «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، محمود ابراهیمی اظهار کرد: این سامانه سیار بیمارستانی در قالب چهار دستگاه اتوبوس مجهز به امکانات اتاق عمل، اتاق ویزیت و بستری، دندان پزشکی و همچنین آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی به منظور ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و دارویی رایگان به بیماران مناطق سیل زده، از مشهد مقدس به شهرستان مهرستان استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

جانشین رییس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه این سامانه برای نخستین بار در قالب چهار دستگاه اتوبوس به اردوی جهادی در داخل کشور اعزام شده است، افزود: اتوبوس های بیمارستان سیار آستان قدس رضوی در نخستین مقصد خود به مدت یک هفته در شهرستان مهرستان این استان مستقر خواهند بود و از شنبه 26 بهمن ماه هم زمان با سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) به بیماران مناطق سیل زده خدمات رسانی می کنند.

وی گفت: خدماتی شامل ویزیت پزشکان متخصص و عمومی، دندان پزشکی، جراحی سرپایی، بینایی سنجی، تجویز عینک و آموزش پیشگیری از بیماری های واگیر و غیرواگیر در اردوی جهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 بیمارستان سیار به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شد

4 بیمارستان سیار به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شد