مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 11:052020-02-13فرهنگي

شب شعر «عطر یاس» در خانه فرهنگ فدک برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، شاعرانی همچون غزل تاجبخش، صنم نافع، حسنا محمدزاده، رزا جمالی، مه زاد رازی، سعید اصلاحی و کارشناسان ادبی؛ الهه کاشانی، مهرنوش قربانعلی و جمعی دیگر از شاعران و نویسندگان در این برنامه حضور خواهند داشت.

همچنین در برنامه شب شعر عطر یاس پروین سلاجقه نویسنده و استاد دانشگاه سخنرانی خواهد کرد، کتاب وی با عنوان از این باغ شرقی به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی در سال 1386برگزیده شد.

علاقه مندان برای حضور در شب شعر عطر یاس می توانند شنبه (26 بهمن) ساعت 16 به خانه فرهنگ فدک از مراکز منطقه 8 تهران به نشانی میدان رسالت خیابان شهید مدنی کوچه فدک، پارک فدک مراجعه کنند.

خوانش نمایشنامه اعترافاتی درباره زنان نمایشنامه اعترافاتی درباره زنان نوشته محمدامیر یاراحمدی به کارگردانی علیرضا دستمالچی شنبه 26 بهمن ساعت 19 در فرهنگسرای گلستان خوانش می شود.

میترا الهیاری، سیدایمان مصلح، هدیه دانایی و نازنین تبریزی نقش خوانان این نمایشنامه هستند.

نمایشنامه اعترافاتی درباره زنان داستان زندگی روزنامه نگاری است که نگارش صفحه زنان را برعهده دارد، وی با مادرش زندگی می کند و به میل او ازدواج می کند و چندین بار به دلیل تصادف و اختلافات شدید همسرهای خود را از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر «عطر یاس» در خانه فرهنگ فدک برگزار می شود

شب شعر «عطر یاس» در خانه فرهنگ فدک برگزار می شود