مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 11:552020-02-13اقتصادي

بن بست کود به میزان قابل توجهی شکسته می شود


سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به مسایل به وجود آمده در بحث تامین کود موردنیاز کشاورزان گفت: شرکت های پتروشیمی بحث هایی در زمینه قیمت کود داشتند که دولت این مساله را حل کرد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به مسایل به وجود آمده در بحث تامین کود موردنیاز کشاورزان گفت: شرکت های پتروشیمی بحث هایی در زمینه قیمت کود داشتند که دولت این مساله را حل کرد.

همچنین در روزهای گذشته به دلیل بروز سرما و رفاه حال مردم گازی به پتروشیمی ها داده نشد تا نسبت به تولید کود اقدام شود اما از روز شنبه بن بست کود به میزان قابل توجهی شکسته خواهد شد.

عباس کشاورز امروز، 24بهمن ماه در حاشیه بازدید از طرح های کشت گندم، کلزا و چغندرقند در شهرستان شوش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان خوزستان از نظر کشاورزی برای کشور دارای اهمیت بسیار زیادی است، اظهار کرد: تولید بیش از 40 درصد از شکر کشور و همچنین جایگاه ویژه این استان در تولید گندم کشور بیانگر این مساله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه استان خوزستان در تولید کلزا رشد بسیار خوبی داشته است، افزود: بذر کلزای بهاره کشور در خوزستان تولید می شود و در این زمینه باید گفت که این استان از نظر وزارت جهاد کشاورزی دارای اهمیت بسیار ویژه ای برای کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن بست کود به میزان قابل توجهی شکسته می شود

بن بست کود به میزان قابل توجهی شکسته می شود