مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 13:002020-02-13اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی مجتمع کشت و صنعت یاس در همدان


عملیات اجرایی مجتمع کشت و صنعت یاس با سرمایه گذاری بخش خصوصی در اراضی بخش شراء آغاز شد.

- آیین کلنگ زنی مجتمع کشت و صنعت یاس با حضور معاون امور اقتصادی استانداری همدان، فرماندار و تنی چند از مدیران در اراضی روستای دولت آباد از توابع بخش شراء شهرستان همدان برگزار شد.

فرماندار شهرستان همدان در آیین کلنگ زنی مجتمع کشت و صنعت یاس گقت : در این مجتمع سرمایه گذار بخش خصوصی اجرای 8 طرح با اعتبار 460 میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 300 نفر پیش بینی نموده است.

وی افزود : فاز اول این مجتمع شامل دو طرح گلخانه 5 هکتاری و پرورش شتر مرغ هزار قطعه ای است که مجوزهای لازم توسط مجری طرح اخذ شده و عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد.

حسین افشاری با اشاره به ضرورت اجرای اینگونه طرحها در کشور تصریح کرد : اجرای طرح گاوداری 6 هزار راسی نیست توسط شرکت شستا در این بخش در دست پیگیری است که این دو طرح می تواند باعث ایجاد اشتغال،کارآفرینی و رونق تولید در این منطقه بشود.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان نیز در آیین کلنگ زنی مجتمع کشت و صنعت یاس گفت : استان همدان به مثابه یک کارگاه تولید و فعالیت در بخشهای مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری است.

ظاهر پور مجاهد افزود : با تاکید مدیریت ارشد استان مبنی بر تسریع و تسهیل در کار سرمایه گذاران همه برنامه ریزیها و پیگیریها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی مجتمع کشت و صنعت یاس در همدان

آغاز عملیات اجرایی مجتمع کشت و صنعت یاس در همدان