مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 14:352020-02-13بين الملل

1335 آواره سوری داوطلبانه از لبنان به کشورشان بازگشتند


ده ها اتوبوس روز پنجشنبه 1335 پناهجوی سوری را از سه گذرگاه مرزی با لبنان به سوریه بازگرداندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دور جدید بازگشت آوارگان سوری به کشورشان امروز از لبنان انجام شد.

اداره کل امنیت عمومی لبنان که بر بازگشت داوطلبانه پناهجویان سوری از لبنان نظارت دارد اعلام کرد که یک هزار 335 آواره سوری از طریق گذرگاه های المصنع، الدبوسیه و العبودیه  لبنان را ترک کردند و با اتوبوس های سوری به داخل سوریه بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای رای الیوم ، این بزرگ ترین جمعیت پناهجویان سوری است که ظرف دو سال گذشته در یک نوبت از لبنان به کشورشان بازگشتند.

منابع لبنانی هم اعلام کردند که مراکز وابسته به سازمان امنیت عمومی لبنان برای کمک به بازگشت داوطلبانه پناهجویان به کشورشان با استقبال روز افزون آوارگان سوری روبرو شده است.

مرکز آشتی روسیه در سوریه هم اخیرا اعلام کرده است که تعداد کل پناهجویانی که از 18 ژوییه سال 2018 از خاک کشورهای خارجی به سوریه بازگشتند، بیش از 700 هزار نفر است که از خاک اردن و لبنان به سوریه بازگشتند.

به دلیل آغاز بحران سوریه که عناصر مسلح خارجی و داخلی با ارتش سوریه درگیر شدند، هزاران خانواده طی چند سال گذشته آواره شدند اما با تسلط ارتش سوریه بر بیشتر استان های سوریه و بازگشت امنیت، خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1335 آواره سوری داوطلبانه از لبنان به کشورشان بازگشتند

1335 آواره سوری داوطلبانه از لبنان به کشورشان بازگشتند