مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 16:102020-02-13اقتصادي

70 درصد جمعیت ایران از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند


وزیر نیرو با اعلام آمار رسمی از دسترسی آب شرب مردم شهری و روستایی دنیا در مقایسه با ایران، گفت: براساس آمار رسمی 85 درصد جمعیت شهری و 53 درصد جمعیت روستایی دنیا به آب سالم و پایدار دسترسی دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا اردکانیان در آیین بهره برداری از پروژه تصفیه خانه آب رسانی مرکز مازندران از سد شهید رجایی، عملکرد دولت های پس از انقلاب را در صنعت آب و برق کشور مثبت ارزیابی کرد و گفت: به پشتوانه نیروی انسانی و توانمندی های فنی داخل کشور این دستاوردها به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به طرح های اجرایی در حوزه آب و برق، شاخص های دسترسی به آب شرب سالم و جمع آوری فاضلاب در کشور، افزود: براساس مستندات عملکرد صنعت آب و برق در کشور غرورآفرین است.

اردکانیان با بیان اینکه این دستاوردها با همکاری مردم و مسؤولان به ویژه سرمایه گذران بخش خصوصی به دست آمده است، ادامه داد: همه قوا در توسعه این بخش اهتمام دارند.

  وزیر نیرو به پویش هر هفته در ایران در صنعت آب و برق اشاره کرد و گفت: این طرح پویش توفیق خدمت گذاری به مردم است و همه مسؤولان و کارکنان این صنعت افتخار این خدمتگزاری را دارند.

وی با بیان اینکه با خدمتگزاری در شرایط تحریم ظالمانه اقتصادی، به خودمان و دشمنان این آب و خاک نشان می دهیم که ایام الله فجر فقط  یک واقعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد جمعیت ایران از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند

70 درصد جمعیت ایران از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند