مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 16:252020-02-13سياسي

76 درصد جمعیت روستایی و 100 درصد جمعیت شهری از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا اردکانیان در آیین بهره برداری از پروژه تصفیه خانه آب رسانی مرکز مازندران از سد شهید رجایی، عملکرد دولت های پس از انقلاب را در صنعت آب و برق کشور مثبت ارزیابی کرد و گفت: به پشتوانه نیروی انسانی و توانمندی های فنی داخل کشور این دستاوردها به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به طرح های اجرایی در حوزه آب و برق، شاخص های دسترسی به آب شرب سالم و جمع آوری فاضلاب در کشور، افزود: براساس مستندات عملکرد صنعت آب و برق در کشور غرورآفرین است.

اردکانیان با بیان اینکه این دستاوردها با همکاری مردم و مسؤولان به ویژه سرمایه گذران بخش خصوصی به دست آمده است، ادامه داد: همه قوا در توسعه این بخش اهتمام دارند.

  وزیر نیرو به پویش هر هفته در ایران در صنعت آب و برق اشاره کرد و گفت: این طرح پویش توفیق خدمت گذاری به مردم است و همه مسؤولان و کارکنان این صنعت افتخار این خدمتگزاری را دارند.

وی تصریح کرد: علاوه بر گرامیداشت حماسه بهمن 57 هر سال در چنین مناسبت هایی نگاه رو به جلو داریم.

وی با اعلام اینکه این انقلاب در ایران زمین و دنیا زنده است و 22 بهمن یک رفراندوم عمومی در ایران تلقی می شود، اظهار کرد: نتیجه این رفراندوم این است مردم و مسؤولان هر ساله با آرمان های امام راحل، رهبری و شهدا تجدید پیمان می بندند تا خدمت گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 درصد جمعیت روستایی و 100 درصد جمعیت شهری از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند

76 درصد جمعیت روستایی و 100 درصد جمعیت شهری از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند