مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 17:062020-02-13سياسي

تبلیغات شهری نامزدهای خراسان شمالی باید مدیریت شود


ولی الله حیاتی روز پنجشنبه در نشستی با شهردار بجنورد، با اشاره به نصب تبلیغات برخی کاندیداها بر روی دیوارها و اماکن شهری، خواستار مدیریت این امر توسط شهرداری و برخورد با تبلیغات غیرمتعارف و جلوگیری از به هم ریختگی سیمای شهر شد.

وی با اشاره به جمع آوری این گونه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از سطح شهر، افزود: در صورتی که با تبلیغات غیرمجاز و تخلف برخورد نشود تا پایان روز تبلیغات، سیمای شهرها به کلی به هم می ریزد.

وی از مکاتبه با فرمانداری ها و روسای ستادهای تبلیغاتی نامزدها برای مدیریت تبلیغات در سطح شهرها خبر داد و گفت: تبلیغات شهری باید تنها در فضاهای مجاز طراحی شده از سوی شهرداری ها متمرکز شود.

شهردار بجنورد نیز در این نشست اظهار داشت: تمامی پوسترهای تبلیغاتی که به صورت نامناسب بر روی در و دیوار شهر و در مکان های غیرمجاز نصب شده است، جمع آوری خواهد شد.

هادی زارعی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها فقط در اماکن مشخص شده شهر مجاز است، از تمامی ستادهای انتخاباتی خواست که از برهم زدن جلوه بصری شهر خودداری کنند.

وی افزود: هزینه های بالایی برای آماده سازی مکان های مناسب و مجاز برای تبلیغات شده است بنابراین لازم است نامزدهای انتخاباتی ضمن حفظ حقوق شهروندی به حفظ زیبایی شهر و رعایت بهداشت و نظافت شهر توجه ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات شهری نامزدهای خراسان شمالی باید مدیریت شود

تبلیغات شهری نامزدهای خراسان شمالی باید مدیریت شود