مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 17:202020-02-13سياسي

روز اول تبلیغات کاندیداها به تشریح شعارها و برنامه ها گذشت


امروز همزمان با نخستین روز تبلیغات کاندیداها، اکثر ستادهای تبلیغاتی افتتاح و نامزدها شعارها و برنامه های خود را برای مردم تشریح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در سیستان و بلوچستان، 122 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت نهایی شدند، از این تعداد 47 کاندیداها در زاهدان، 9 نفر خاش، 15 نفر ایرانشهر، 10 نفر سراوان، 22 نفر چابهار و 18 نفر از زابل برای هشت کرسی در مجلس به رقابت می پردازند و تا کنون یک نفر از این تعداد انصراف داده است.

 360 داوطلب برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه این استان شامل زاهدان، زابل، خاش، سراوان، ایرانشهر و چابهار ثبت نام کرده بودند که 22 نفر قبل از رسیدگی در هیات های اجرایی انصراف دادند.

این کاندیداها از امروز تبلیغات رسمی خود را آغاز کردند، اکثر کاندیداها ساعت افتتاح ستاد خود را به ظهر و عصر موکول کرده و توانستند جمعیت خوبی را در مراسم افتتاحیه گرد هم جمع کنند.

در زابل، زاهدان، چابهار، ایرانشهر، سراوان و خاش، کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح ستادهای تبلیغاتی خود به تشریح اهداف، برنامه ها و شعارهای خود پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز اول تبلیغات کاندیداها به تشریح شعارها و برنامه ها گذشت

روز اول تبلیغات کاندیداها به تشریح شعارها و برنامه ها گذشت