مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 20:402020-02-13ورزشي

نبود زمین، مانع گلفرهای لرستانی نشده است


گلف از جمله ورزش ها و بازی های فضای آزاد است که در آن بازیکنان به طور فردی یا تیمی به وسیله چوب های مخصوص توپ کوچکی را درون سوراخی در زمین می اندازند.

- ایسنا/لرستان گلف از جمله ورزش ها و بازی های فضای آزاد است که در آن بازیکنان به طور فردی یا تیمی به وسیله چوب های مخصوص توپ کوچکی را درون سوراخی در زمین می اندازند.

به طور کلی گلف پرتاب یک توپ از نقطه آغاز بازی به درون یک سوراخ است که به وسیله یک یا چند ضربه پیاپی و بر طبق قوانین مشخصی صورت گرفته باشد.

نشانه های اولیه رشته ورزشی گلف برمی گردد به سال 1413 میلادی در اسکاتلند و نخستین باشگاه گلف جهان در سال 1754 در سنت اندروز اسکاتلند تاسیس شد.

حدوداً از سال 1304 شمسی همزمان با ورود اتباع خارجی به منظور کشف و استخراج نفت در مناطق نفت خیز جنوب کشور این ورزش وارد ایران شد.

گلف سال 1385 یعنی 13 سال پیش به لرستان آمد و سید حشمت الله شاهرخی نخستین رییس هیات این رشته در استان بود و سال 1388 علی سلحشور به عنوان اولین لرستانی عضو تیم ملی شد.

در این مدت گلف لرستان عملکرد خوبی داشته و همواره در رقابت های قهرمانی کشور آقایان و بانوان جزو سه تیم اول بوده و قطب این رشته به حساب می آییم.

کسب 12 مقام قهرمانی، 11 نایب قهرمانی و شش عنوان سومی در رده سنی زیر 18 و بالای 18 سال بانوان و آقایان نشان از قدرت بالای لرستان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زمین، مانع گلفرهای لرستانی نشده است

نبود زمین، مانع گلفرهای لرستانی نشده است