مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 21:302020-02-13سياسي

کاندیداها از تخلفات خارج از قانون بپرهیزند


با کاندیداها و مسوولان ستادهای انتخاباتی صحبت شده است تا مبادا اقدامات خلاف قانون در تبلیغات انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سعید رازانی امروز در گفت وگو با رسانه ها در رابطه با تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس بیان داشت: در قانون انتخابات مجلس فصل تبلیغات پیش بینی شده که در آن بایدها و نبایدهای تبلیغاتی ذکر شده است.

  وی افزود: از جمله موارد ممنوع در تبلیغات الصاق هر گونه عکس و پوستر روی علائم راهنمایی و رانندگی و دیواره تاریخی و کلیه مناطق ممنون است.

دادستان خرم آباد گفت: همچنین دیوار نویسی ممنوع است و در عین حال نصب و الصاق اعلامیه در مناطقی که شهرداری مشخص کرده مجاز است.

  وی خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری قسمت هایی در شهر در نظر گرفته شده است که برای تبلیغات کاندیداها مورد استفاده قرار می گیرد.

رازانی تاکید کرد: کاندیداها و هواداران آنها فقط باید اهداف و برنامه های خود را بیان کرده و ضمن تخریب نکردن دیگران، موارد واقع بینانه را برای مردم بیان کنند.

وی یادآور شد: با کاندیداها و مسوولان ستادهای تبلیغاتی صحبت شده که موارد مشخص شده رعایت شود که خوشبختانه تا کنون رعایت شده است.

دادستان خرم آباد اظهار داشت: بازدید از ستادها به صورت شبانه روز انجام می شود و هر گونه تخلفی بلافاصله به مسوولان ستادها اعلام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها از تخلفات خارج از قانون بپرهیزند

کاندیداها از تخلفات خارج از قانون بپرهیزند