مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 05:252020-02-14سياسي

مکتب سردار سلیمانی جهاد و مبارزه دائمی با ظلم است


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه معنای اخلاص اطاعت بی چون و چرا از رهبری است، گفت: مکتب سردار سلیمانی جهاد و مبارزه دائمی با ظلم و خستگی ناپذیری در این راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا نقدی شامگاه پنج شنبه در یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و 300 شهید شهرستان فامنین با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظه پرچم مقاومت را در دست داشت، انتقام سخت را محو اسراییل و اخراج آمریکا از منطقه دانست و عنوان کرد: شهید سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود.

ملت ایران تا انتقام سخت نگیرند از پا نخواهند نشست معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران شلیک به حاج قاسم را شلیک به آرمان های مقدس یک ملت دانست و افزود: ملت ایران تا انتقام سخت نگیرند از پا نخواهند نشست.

وی با بیان اینکه عهد می بندیم با موشکی که در ادامه انتقام خون شهید سلیمانی شلیک خواهیم کرد نفس آمریکا را خواهیم برید، افزود: اصلی ترین سلاح ما شهادت است.

سردار نقدی بابیان اینکه دشمن نادان ما را از شهادت می ترساند در حالی که سرداران ما برای شهادت لحظه شماری می کنند، ادامه داد: سربازان ایران اسلامی تربیت یافتگان مکتب امیرالمومنین (ع) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سردار سلیمانی جهاد و مبارزه دائمی با ظلم است

مکتب سردار سلیمانی جهاد و مبارزه دائمی با ظلم است