مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 06:152020-02-14اقتصادي

پرفروش ترین خودروهای برقی آمریکا در 2018 و 2019


آمارهای فروش نشان می دهد که تسلا مدل 3 موفق شده است طی دو سال متوالی گذشته، همچنان جایگاه نخست پرفروش ترین خودروی برقی در بازار آمریکا را به خود اختصاص دهد.

- آمارهای فروش نشان می دهد که تسلا مدل 3 موفق شده است طی دو سال متوالی گذشته، همچنان جایگاه نخست پرفروش ترین خودروی برقی در بازار آمریکا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به آنکه در سال های اخیر خودروهای برقی و الکتریکی تحت تأثیر نگرانی های زیست محیطی درخصوص افزایش گرمایش زمین، گازهای گلخانه ای و سمی و همچنین آلودگی هوا در کلانشهرها و مشکلات متعددی که برای محیط زیست، اکوسیستم زمین و سلامتی انسان و حیوان ایجاد می کند، از توجه خاصی برخوردار شده اند و دولت های متعددی در جهان نیز تصمیم گرفته اند که با ارائه طرح های تشویقی به شرکت های تولیدکننده این محصولات و همچنین شهروندان خود، تولید و خرید و فروش وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

بدین ترتیب شرکت های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفروش ترین خودروهای برقی آمریکا در 2018 و 2019

پرفروش ترین خودروهای برقی آمریکا در 2018 و 2019