مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 07:052020-02-14سياسي

رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان دیر برگزار شد


رزمایش الی بیت‎المقدس مقابله با هدف تمرین دفاع از ساحل و کنترل اغتشاشات و ناآرامی ها در مواقع بحران در شهرستان دیر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک رزمایش گردان های الی بیت المقدس در شهر دیر، اظهار داشت: این رزمایش با دو سناریوی دفاعی و امنیتی به مدت دو روز در حال برگزاری است که شامل تمرین دفاع از ساحل و همچنین کنترل اغتشاشات و ناآرامی ها در مواقع بحران است.

 فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه، افزود: در راستای داشتن یک مجلس قوی باید برای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح روشنگری و بصیرت افزایی کنیم.

وی بیان داشت: یک نماینده باید انقلابی، ارزشی و ولایی و خدمت گزار مردم و دارای شاخص های مدنظر مقام معظم رهبری باشد.

امام جمعه بندر دیر در این مراسم با تأکید بر لزوم توجه بسیجیان و نیروهای نظامی به خودسازی و تقویت قدرت ایمان در وجود خود، بیان کرد: بسیجیان و نیروهای نظامی قبل از قدرت دفاعی باید بنیه معنوی را در خود تقویت کنند.

 حجت الاسلام سیدعلی حسینی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی عاشق اهلبیت و ولایی و مخلص و بصیر بود، افزود: اگر می خواهیم راه سردار شهید سلیمانی را ادامه دهیم باید معنویت را در خود تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان دیر برگزار شد

رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان دیر برگزار شد