مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-14سياسي

رقابت نفس گیر 172 کاندیدا در استان همدان 36تخلف انتخاباتی ثبت شد


استان همدان با 9 شهرستان و 7 حوزه انتخابیه دارای 9 کرسی در مجلس شورای اسلامی است و هریک از داوطلبان در حوزه های انتخابیه هفت گانه استان همدان تبلیغات مختلفی را برای رقابت با یکدیگر آغاز کرده اند.

تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی وارد دومین روز قانونی خود شده که هنوز شور و حال تبلیغات در همدان را شاهد نیستیم و به نظر می رسد توان تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی برای روزهای آخر و ساعت های پایانی زمان تبلیغات حفظ شده و در این دوره برای استفاده از سایر روش های تبلیغاتی برنامه ریزی شده است.

روز گذشته در برخی از مناطق شهر همدان که به نظر می رسد بیشتر شاهد تردد عابران و مردم هستیم پوسترهایی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به چشم می خورد اما آنچه بیشتر جلب توجه می کند این است که از شمار 64 داوطلب در حوزه انتخابیه همدان و فامنین شاید پوستر حدود 10 تا 15 نفر را در بین پوسترهای نصب شده می بینیم که همین وضعیت در سایر حوزه های انتخابیه نیز محتمل است چرا که همواره تبلیغات در مرکز استان و حوزه انتخابیه همدان و فامنین شدت بیشتری داشته و دارد.

شمار زیاد پوسترهای نصب شده از یک کاندیدا در مکان های تعیین شده برای نصب پوسترها در شهر همدان به طوری که هر جا چشم را می چرخانی فقط پوسترهای همین شخص دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت نفس گیر 172 کاندیدا در استان همدان 36تخلف انتخاباتی ثبت شد

رقابت نفس گیر 172 کاندیدا در استان همدان 36تخلف انتخاباتی ثبت شد