مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 07:452020-02-14اقتصادي

پرفروش ترین خودروهای برقی آمریکا در 2018 و 2019


آمارهای فروش نشان می دهد که تسلا مدل 3 موفق شده است طی دو سال متوالی گذشته، همچنان جایگاه نخست پرفروش ترین خودروی برقی در بازار آمریکا را به خود اختصاص دهد.

- با توجه به آنکه در سال های اخیر خودروهای برقی و الکتریکی تحت تأثیر نگرانی های زیست محیطی درخصوص افزایش گرمایش زمین، گازهای گلخانه ای و سمی و همچنین آلودگی هوا در کلانشهرها و مشکلات متعددی که برای محیط زیست، اکوسیستم زمین و سلامتی انسان و حیوان ایجاد می کند، از توجه خاصی برخوردار شده اند و دولت های متعددی در جهان نیز تصمیم گرفته اند که با ارائه طرح های تشویقی به شرکت های تولیدکننده این محصولات و همچنین شهروندان خود، تولید و خرید و فروش وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

بدین ترتیب شرکت های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

بر اساس تازه ترین گزارشی که در وب سایت cleantechnica آمده است، دو نمودار زیر به ترتیب پرفروش ترین خودروهای برقی فروخته شده در بازار ایالات متحده آمریکا را در دو سال متوالی 2018 و 2019 مقایسه می کند: طبق اطلاعات مندرج در نمودارهای بالا، می توان دریافت که تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفروش ترین خودروهای برقی آمریکا در 2018 و 2019

پرفروش ترین خودروهای برقی آمریکا در 2018 و 2019