مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-14ورزشي

برترین های ورزش های رزمی گناوه تجلیل شدند


رییس فدراسیون ورزش های رزمی کشور در این آیین گفت: این فدراسیون تعداد زیادی از سبک های رزمی را در کشور تحت پوشش قرار داده و ارتباط خوب و منطقی بین سبک ها و هیات های استان ها وجود دارد.

یوسف بهتری اظهارداشت: در تقسیم بندی منابع فدراسیون هم سبک ها و هم استان ها مورد توجه قرار دارد و استان بوشهر یکی از مراکز مهم اصلی ورزش های رزمی است که باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم.

وی افزود: باتوجه به سلایق متعدد و استادان بسیار توانمندی که در کشور وجود دارد می توان از این ظرفیت نهایت استفاده را برد و سبک ها را افزایش داد.

وی گفت: ورزشکاران رزمی کار جزو پاک ترین ورزشکاران درکشور هستند و ضمن اینکه هرموقع نظام نیاز به آنان داشته کمک و حمایت کرده اند، شاهد مدال آوری و مقاوم آوری آنان در سطوح بین المللی هستیم.

رییس هیات ورزش های رزمی گناوه گفت: به پاس تلاش های قهرمانان، مربیان و ورزشکاران این رشته که همواره در میادین ملی و فراملی افتخارآفرینی کردند این برنامه برای هفتمین سال برگزار شده تا ضمن یادآوری خاطرات پربار و ماندگارشان از زحمات این عزیزان تقدیری باشکوه و ورزشکاران بیشتری جذب این سبک شوند.

خالد خلیلی افزود: این شهرستان در ورزش های رزمی ورزشکاران مستعد و توانمند دارد و دارای 150 قهرمان کشوری و استانی و بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های ورزش های رزمی گناوه تجلیل شدند

برترین های ورزش های رزمی گناوه تجلیل شدند