مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-14اجتماعي

تردد در هفت جاده زنجان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است


جواد یوسفی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون کولاک در همه جاده ها و گردنه های کوهستانی استان زنجان جریان دارد.

وی تاکید کرد: مسافران و رانندگان از ترددهای غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند چرا که تا ساعتی دیگر سامانه جدید بارش برف همراه با کولاک فعال می شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در این لحظه تردد در جاده های خدابنده - همدان، زنجان- بیجار، زنجان - دندی، زنجان - طارم فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گفته یوسفی، علاوه بر این مسیرها در جاده های سلطانیه - خدابنده، نیک پی - ماهنشان و ابهر - خدابنده نیز تردد ها با زنجیر چرخ جریان دارد.

وی ادامه داد: در آزادراه زنجان- قزوین و زنجان - تبریز تا سرچم در حوزه استان زنجان تردد به صورت عادی و روان برقرار است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از آزادراه زنجان- تبریز جاده ترانزیت زنجان میانه را جایگزین کرده اند که در این مسیر نیز کولاک مقطعی جریان دارد.

یوسفی یادآوری کرد: مسافران و رانندگان در صورت وجود ضرورت برای تردد از طریق شماره 1816 مرکز راهداری استان زنجان از وضعیت جاده ها مطلع شوند.

وی اضافه کرد: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده های دیگر استان های کشور از طریق سامانه 141 ونرم افزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در هفت جاده زنجان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

تردد در هفت جاده زنجان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است