مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 10:452020-02-14اقتصادي

کرونا هواوی را فلج می کند


گزارش ها حاکیست که هواوی بیش ترین ضرر و زیان را از سقوط میزان فروش گوشی های هوشمند تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در چین متحمل شده است.

- گزارش ها حاکیست که هواوی بیش ترین ضرر و زیان را از سقوط میزان فروش گوشی های هوشمند تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در چین متحمل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هم زمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و مناطق گسترده ای از شرق آسیا و سایر کشورهای جهان و اعلام وضعیت اضطراری از سوی سازمان بهداشت جهانی، بسیاری از شرکت های تکنولوژی و تولیدکننده موبایل فعال در چین با افت قابل توجهی در میزان فروش گوشی های هوشمند مواجه شدند.

حالا بر اساس گزارش وب سایت channelnewsasia، شرکت چینی هواوی که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت های تکنولوژی، مخابراتی و تولیدکننده موبایل به شمار می رود و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است، متحمل بیشترین ضرر و زیان مالی و تبعات منفی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا خواهد شد؛ به گونه ای که کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانترپوینت برآورد و اعلام کرده اند که این مساله می تواند جایگاه دوم هواوی از لحاظ میزان فروش گوشی هوشمند در بازارهای جهانی را به مخاطره بیاندازد و به راحتی جای خود را با اپل که بعد از آن در رتبه سوم جای گرفته است، عوض کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا هواوی را فلج می کند

کرونا هواوی را فلج می کند